سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پرسپولیس
سه شنبه 92 خرداد 28 :: 9:22 عصر ::  نویسنده : صادق جاویدنیا

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس صعود تیم ملی ایران به جام جهانی را به ملت ایران و خانواده بزرگ ورزش و فوتبال کشور تبریک گفت.

محمد رویانیان در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: امروز روز پر اضطراب و در عین حال ماندگاری برای فوتبال ایران بود. بسیار امیدوار بودیم تیم ملی به جام جهانی صعود کند و در عین حال نگران از اینکه کام مردم تلخ شود. خدا را شکر می‌کنیم تیم ملی ایران با درایت کادر فنی، مدیریت فدراسیون فوتبال، حمایت وزارت ورزش، تلاش بازیکنان و دعاهای مردم به جام جهانی صعود کرد. این پیروزی بزرگ را به همه اهالی ورزش و فوتبال کشور صمیمانه تبریک می‌گوییم.

وی افزود: سربلندی تیم ملی مایه غرور ملی است. به اعضای تیم ملی، دست مریزاد و خسته نباشید می‌گوییم که دل یک ملت را شاد کردند. فکر می‌کنم این صعود خستگی را از تن رئیس، دبیر کل و کلیه معاونین و پرسنل فدراسیون فوتبال خارج کرد. وزارت ورزش حمایت خود از تیم ملی را دو چندان کرد و درایت کی‌روش و تلاش ستودنی ملی پوشان روزی تاریخی را رقم زد. بسیار خوشحالیم و به همه مردم ایران بویژه اهالی فوتبال تبریک می‌گوییم.




موضوع مطلب :

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از وزیر ورزش و جوانان درخواست کرد اقدامات یک باشگاه صنعتی در فصل نقل و انتقالات را بررسی کرده و این موضوع را از طریق وزارت صنایع پیگیری کند.

محمد رویانیان در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، افزود: پیش از این هشدار داده بودم و حالا نیز بار دیگر تاکید می کنم که یک باشگاه صنعتی در فصل نقل و انتقالات به طرز عجیب و غیر قابل باوری برای بازیکنان هزینه کرده و هیچ باشگاهی از نظر مالی توان رقابت با آنها را ندارند.

چندی پیش در حضور وزیر محترم نشستی با مدیران عامل لیگ برتری به منظور جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت بازیکنان برگزار شد و بنده بر حسب تاکید وزیر ورزش پیگیری‌های جدی را در این زمینه انجام دادم، اما نه تنها به نتیجه نرسیدم بلکه شاهد آن هستیم که یک باشگاه صنعتی به دو بازیکن ملی‌پوش ما مبلغ یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان پیشنهاد داده تا آنها را جذب کنند. آنها چگونه و از محل کدام بودجه این توان را دارند که برای چندین بازیکن چنین مبالغی را هزینه کنند؟ اما باشگاهی مثل پرسپولیس با خیل عظیم هوادرانش و بنا بر تاکید کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان پرطرفدارترین تیم این قاره فقط دو و نیم میلیارد تومان در فصل گذشته بودجه دولتی دریافت کرده است. از وزیر محترم ورزش درخواست می‌کنم این موضوع را پیگیری کرده و یا نشستی اضطراری با حضور مدیران باشگاه‌ها برگزار شده تا جلوی این روند گرفته شود.

ما چه گناهی کردیم که با این همه هوادار در فصل نقل و انتقالات در یک رقابت نابرابر و ناسالم حضور داشته باشیم. این نوع هزینه کردن قطعا به سود عده‌ای خاص و دلال‌ها تمام خواهد شد و این به ضرر فوتبال ایران است. ما در این دور باطل و رقابت ناسالم چه کاری باید انجام دهیم؟

آقای وزیر! چرا در شرایط کنونی یک باشگاه تا این حد توان هزینه کردن دارد؟ اما باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس نه تنها دست روی هر بازیکنی گذاشته این باشگاه صنعتی آن را با مبالغ بیشتر جذب کرده و این روزها به سراغ دو بازیکن پرسپولیس رفته و به هر یک پیشنهاد یک میلیارد و هفتصد میلیونی می‌دهد.

بنده نمی‌دانم وزارت صنایع نسبت به این هزینه‌کردها اشراف کامل دارد یا خیر؟ اما ناچارم برای جلوگیری از این وضعیت برخی مسایل را مطرح و برخی مسایل محرمانه را حضورا در جلسه ای با ذکر جزئیات به وزیر ورزش بگویم تا شاید راه حلی پیدا شود.

رویانیان تصریح کرد: نمی‌دانم چگونه می‌شود ما با هر بازیکنی که صحبت می‌کنیم با 30 تا 50 درصد پیشنهاد ما به سراغ همان بازیکن رفته و به خدمت می‌گیرند؟ و چطور به بازیکن ما اعلام می‌کنند ما جریمه‌ات پرداخت می‌کنیم، شما قردادت را فسخ کن؟ با کدام توان مالی و بودجه دولتی این قدرت را دارند که با بازیکنانی که با ما قرارداد دارند مذاکره کرده و آنها را دچار تزلزل کنند؟ قبلا هم گفته بودم، این باشگاه صنعتی نزدیک به 40 میلیارد تومان می‌خواهد از بیت المال هزینه کند. آیا این هزینه کردن ها جز به قیمت نابودی فوتبال ایران و دیگر باشگاه ها نخواهد بود؟! آنها پول خرج می کنند و با در اختیار گرفتن همه نفرات برتر فوتبال ایران می خواهند قهرمان شوند؟ چر ا این بودجه‌ها در اختیار این باشگاه صنعتی قرار می‌گیرد اما باشگاه‌های پرطرفدار و مردمی مثل استقلال و پرسپولیس در یک سال دو نیم میلیلارد بودجه دریافت می کنند؟ آیا این عدالت است، آیا ما میتوانیم با آنها رقابت کنیم؟

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در ادمه گفت بنده برای تمامی این حرف‌هایم مصداق‌های عینی دارم. اگر لازم باشد با ذکر نام بازیکنان و جزئیات شیوه هزینه کردن این باشگاه صنعتی را به مردم خواهم گفت. این باشگاه به گونه‌ای هزینه می‌کند و پیشنهاد مالی می دهد که بعضی از بازیکنان در شرایطی قرار می‌گیرند که به عشق، علاقه، پیراهن تیم باشگاهی، عهدنامه‌ها، قراردادها و وجدان کاری را نادیده گرفته و با آن باشگاه وارد مذاکرات جدی شده و ما برای جذب بازیکنان جدید و یا تمدید قرارداد با بازیکنان فصل گذشته دچار مشکلات عدیده می‌شویم.

این باشگاه صنعتی چگونه می‌تواند رضایت‌نامه بازیکنان را با مبالغ کلان دریافت کرده و مبالغ زیادی نیز برای عقد قرارداد با همان بازیکن هزینه کند؟ هوادارن بدانند این باشگاه بیانیه می‌دهد تا یک بازیکن را غیر حرفه‌ای تلقی کرده و پیشنهاد او را سرسام آور عنوان می‌کنند اما در پشت صحنه مجددا تلاش می‌کنند همین بازیکن را دوباره جذب کنند. بنده نمی‌دا‌نم چرا در روزهای اخیر با هر بازیکنی مذاکره کردیم با مبالغ بیشتر سر از این تیم درآورد. لازم باشد به مردم خواهم گفت ما به این بازیکان چه مبالغی پیشنهاد دادیم و این باشگاه با چه مبالغی آنها را جذب کرد.

رقابت در فصل نقل و انتقالات یک دور باطل و یک رقابت نا سالم تبدیل شده است و بنده باز هم از وزیر ورزش درخواست می‌کنم این موضوع را با وزیر صنایع در میان بگذارد و یا با برگزاری یک نشست اضطراری این مسایل مود بررسی قرار گیرد تا یک بار برای همیشه این مشکلات از بین برود و اگر قرار است باشگاه‌ها در لیگ برتر با هم رقابت کنند به صورتی باشد که این رقابت معنا داشته باشد نه اینکه ما در یک فصل دو نیم میلیارد بودجه دریافت کنیم و این باشگاه صنعتی از بیت المال استفاده کرده و به طور مستقیم و غیر مستقیم از بودجه دولتی بهره‌مند باشد.




موضوع مطلب :
چهارشنبه 92 اردیبهشت 18 :: 8:22 عصر ::  نویسنده : صادق جاویدنیا

محمد رویانیان که این روزها به خاطر ناکامی پرسپولیس در قهرمانی در جام حذفی زیر فشار است برای فصل آینده وعده می‌دهد که پرسپولیسی "قدرتمند و طوفنده" به هواداران هدیه کند.

او درباره وضعیت یحیی گل‌محمدی گفت: گل‌محمدی در شرایط بسیار سخت پرسپولیس را تحویل گرفت و اگر پرسپولیس را قهرمان می‌کرد اکنون به او لقب امپراتور می‌دادند. او مربی محجوب و بامنشی است اما متاسفانه فشارهای زیادی به او وارد شد. رسانه‌ها فشار زیادی آوردند تا او را برکنار کنیم اما به او دست نزدم و حتی برای حمایت از سرمربی تیم به تمرین‌ رفتم، یحیی را در آغوش گرفتم و به او روحیه دادم. از او خواستم که استعفا ندهد اما بامداد امروز ساعت 3 بدون هماهنگی با من استعفا داد.

به نقل از ایسنا، وی افزود: البته هنوز به طور کامل با استعفای او موافقت نکرده‌ام. او در کنار سه گزینه دیگر نامزدهای مربی‌گری در پرسپولیس هستند. ما دو گزینه داخلی و یک گزینه خارجی داریم و ظرف سه چهار، روز آینده با کاری شبانه‌روزی و بدون اینکه بخوابم تکلیف سرمربی را مشخص می‌کنم. هرچند عجله نخواهم کرد اما نباید تیم را معطل نگه دارم تا تجربه تلخ سال گذشته تکرار شود.

رویانیان درباره جایگاه کمیته فنی در باشگاه پرسپولیس گفت: می‌خواهم شجاعانه بگویم که سال آینده به کمیته فنی قدرت دخالت خواهم داد. در فوتبال ایران این طور باب شده که مربی نمی‌پذیرد که در کمیته فنی پاسخگو باشد. حتی ضعیف‌ترین مربیان ایرانی هم چنین چیزی را قبول نمی‌کنند اما من اگر مربی بزرگی برای پرسپولیس بیاورم به او خواهم گفت که کارم فوتبال نیست و فوتبال را به عده‌ای کارشناس سپرده‌ام و شما باید در کمیته فنی پاسخگو باشید.

وی با انتقاد از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس گفت: من یک برادری را به کمیته آوردم، بعد که گل‌محمدی را انتخاب کردیم با من تماس گرفت و خیلی رک و صریح گفت تو باید من را سرمربی تیم می‌گذاشتی و از آن روز به بعد مدام علیه ما مصاحبه می‌کند. ما بیش از 100 پیشکسوت داریم. نباید این طور باشد که یک نفر را که انتخاب می‌کنیم صدای 99 نفر دیگر دربیاید. پییشکسوت ما باید حدود و ثغور و شان خود را بشناسد. مشکل ما این است که پیشکسوت‌ ما فرهنگ تعامل ندارد، هم‌افزایی ندارد و آن وقت ما توقع داریم که بچه فوتبالیست ما تربیت شود! پیشکسوتان باید بپذیرند که دیگر امروز روز آن‌ها نیست. روز جوانان مملکت است. باید بگویم پیشکسوتان بزرگ‌ترین مشکل ما هستند.

رویانیان درباره نیمکت‌نشینی مهدی مهدوی‌کیا همزمان با حضور گل‌محمدی با وجود عملکرد بسیار خوبش در نیم فصل نخست گفت: اساسا افراد در سیستم‌ها نباید خیلی توقع منحصر به فردی داشته باشند. مهدوی‌کیا در نیم فصل اول قهرمان پرسپولیس بود. او در نیم فصل نخست نقش یک رهبر شایسته را ایفا کرد. اما در نیم فصل دوم این اتفاق نیفتاد. این اشکال از سوی سرمربی ما بوده یا هر کس دیگر، نباید اتفاق می‌افتاد. در دو ماه گذشته سنگینی خداحافظی مهدوی‌کیا روی تیم ما سایه انداخت. نه مهدوی‌کیا و نه هیچ کس دیگری نباید اجازه می‌دادند این اتفاق می‌افتاد و این بی‌سیاستی کادر فنی ما بود. من قبول دارم که کادر فنی ما نباید می‌گذاشت که بحث خداحافظی مهدوی‌کیا برایش به یک چالش تبدیل شود.

وی افزود: همین پیشکسوتان که این روزها مصاحبه می‌کنند و می‌گویند دل‌شان برای مهدوی‌کیا سوخته در این مدت هیچ کدام‌شام با گل‌محمدی تماس نگرفته‌اند. متاسفانه ما خوب حرف می‌زنیم اما حرف‌مان تا عمل‌مان فاصله زیاد دارد. رسانه‌های ما هم قدرت تحمل ندارند. کریم باقری و علی دایی خداحافظی کردند، برای کدام‌شان مراسم خداحافظی گرفتند. چقدر به بحث خداحافظی مهدوی‌کیا پرداختند؟ و دیدید که چگونه چند روز قبل و بعد از فینال جام حذفی خداحافظی مهدوی کیا همه چیز را تحت‌الشعاع خود قرار داد. من و برادرم از قدیم عاشق مهدوی‌کیا بوده‌ایم ولی باید درست و متعادل رفتار کنیم. این اشتباه گل‌محمدی بود که به مهدوی‌کیا زمان کمی برای بازی داد. او می‌توانست 15 دقیقه حداقل به مهدوی‌کیا بازی بدهد اما آقای پیشکسوت، کارشناس یا رسانه، اینقدر تند نروید. کدام اسطوره ما به صورت درست و حسابی از فوتبال خداحافظی کرد؟

رویانیان درباره خداحافظی علی کریمی هم گفت: خوب نیست که کریمی این طور از فوتبال خداحافظی کند. کریمی نگاه خوبی نسبت به من ندارد. البته ایرادی هم متوجه او نیست. او مثل بچه من است و رابطه قلبی با او دارم و هر کاری که بلد باشم برای او انجام می‌دهم. همان شبی که اعلام کرد از فوتبال خداحافظی کرده بیش از 10 با او تماس گرفتم اما دو، سه موبایلی که از او داشتم خاموش بود. امیدوارم که او خداحافظی نکند.

وی در پایان بحث رفتنش از پرسپولیس را شایعه عنوان کرد و گفت: شایعه‌ای مطرح است که رویانیان می‌رود و این مسئله در روحیه بازیکنان فعلی ما و بازیکنانی که قصد جذب‌شان را داریم تاثیر می‌گذارد. اما باید بگویم من قصد رفتن ندارم مگر اینکه برکنارم کنند. اما قطعا اگر از پرسپولیس بروم پول را دست خودم نگه می‌دارم تا به بازیکنان باز هم پول بدهم!



موضوع مطلب :

در پایان نشست رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، دو گزینه به عنوان اولویت اول سرمربیگری پرسپولیس انتخاب شدند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حسین مالکی رئیس هیأت مدیره و محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با توجه به استعفای یحیی گل‌محمدی، عصر امروز نشست فوق‌العاده‌ای با یکدیگر داشتند.

حسین مالکی رئیس هیأت مدیره پرسپولیس نتایج این جلسه را به شرح ذیل در اختیار روابط عمومی باشگاه پرسپولیس قرار داد:

با توجه به استعفای یحیی گل‌محمدی جلسه فوق‌العاده‌ای برگزار شد و در خصوص نحوه انتخاب سرمربی و کادر فنی فصل آینده مباحثی مطرح گردید و به منظور هدر نرفتن وقت و زمان بر انتخاب سرمربی در اسرع وقت تاکید شد و تصمیماتی نیز اتخاذ گردید.

1-     درباره استعفای آقای یحیی گل‌محمدی ضمن تشکر از زحمات و خدمات ارزنده ایشان، در دوران کوتاه سرمربیگری باید اعلام کنیم که چیزی از ارزش‌های ایشان کاسته نشده و زحمات وی نادیده گرفته نمی‌شود و باشگاه به گونه‌ای شایسته از ایشان تقدیر به عمل خواهد آورد.

2-     درباره سرمربی و کادر فنی فصل بعد ابتدا چهار گزینه مطرح شد که سه گزینه ایرانی بودند و یک گزینه خارجی و در نهایت دو گزینه به عنوان اولویت اول تعیین شده و مقرر گردید مدیر عامل محترم باشگاه ظرف 48 ساعت آینده بررسی‌های نهایی را انجام داده و پس از دریافت نظرات کارشناسی تصمیم نهایی را مطرح نماید.

انتخاب سرمربی و بازیکنان پرسپولیس در اسرع وقت در این نشست مورد تاکید قرار گرفت.




موضوع مطلب :
جمعه 92 فروردین 23 :: 3:38 عصر ::  نویسنده : صادق جاویدنیا

«به نام خدا»

مادر که رفت، تحمل این غم برای مان غیرقابل باور بود. فکر می‌کردیم تنهاییم. او که سنگ صبورمان بود، را از دست داده بودیم. شما اما کنارمان بودید و تنهای‌مان نگذاشتید. از همان لحظات ابتدایی همدردمان بودید و ما خانواده «مهدوی‌کیا» را خانواده خود دانستید. حضورتان همه جا کنارمان بود. از چشمه و ابراهیم‌آباد گرفته تا هر گوشه از دنیا که این خبر را شنیدید و به یاد مادر فاتحه‌ای خواندید.

شما که از مراسم تشییع‌، تدفین و مجالس ترحیم تا ورزشگاه‌ها‌؛ مثل روزهایی که پیراهن ملی به تن داشتم، مثل یک بازیکن ملی‌، لطف‌تان را از ما دریغ نکردید.

شما خوبان از "سید محمد خاتمی" و "سید حسن خمینی" که با پیام‌های تسلیت و تماس‌های تلفنی خود ما را شرمنده کردند تا یکایک هموطنانی که شاید حتی سعادت دیدار‌تان نصیب نشده تنهای‌مان نگذاشتید. با لطفی که سعادت سال‌ها پوشیدن پیراهن تیم ملی را نصیب‌ام کرده بودید.

از دست دادن مادر‌، مادری این چنین مهربان که زندگی‌اش را وقف‌مان کرده بود، غمی بزرگ را به همراه دارد که تا ابد همراه‌مان می‌ماند اما این ابراز محبت‌های بی‌کران شما بزرگواران دلگرمی‌مان بود و تسکین درد.

شما دوستان خوبم در پرسپولیس‌، تیم محبوب همه دوران فوتبالم. از مدیرعامل‌، معاونین و اعضای هیئت مدیره تا یاران قدیمی در کادرفنی و اجرایی تیم. یکایک شما همبازیان عزیز در تیم بزرگسالان و خانواده بزرگ پرسپولیس در تیم‌های پایه‌، پزشکی و اجرایی و شما هواداران دلسوز و پیشکسوتان گرانقدر.

و سپاس از روسا و مدیران فعلی فدراسیون فوتبال‌، سازمان لیگ‌، اتحادیه باشگاه‌ها، روسای اسبق سازمان تربیت‌بدنی و فدراسیون فوتبال، کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش، هیات فوتبال استان تهران و باشگاه‌های استقلال، راه آهن، سایپا، داماش و نفت تهران و بسیاری از دیگر باشگاه‌های کشور که با پیام های تسلیت و حضور مدیران، کادرفنی و بازیکنان خوب‌شان، قوت قلبی بودند برای ما در تحمل این غم بزرگ.

سپاسی ویژه از قهرمانان ملی رشته‌های گوناگون ورزشی ایران به خصوص مربیان و مدال‌آوران رشته‌های جودو و کشتی. همچنین همه هنرمندان عزیزی که در این مدت با ما ابراز همدردی کردند.

سپاس از شما دوستان عزیز رسانه‌ای که کنارمان بودید. از روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و سایت‌ها گرفته تا دوستان عزیز رادیو و تلویزیون و البته از همه ارگان‌هایی که در برگزاری مراسم یاری‌مان دادند، به ویژه نیروی محترم انتظامی‌، راهنمایی و رانندگی، شهرداری منطقه 6 و مدیریت بیمه ایران.

متشکر از همه شما اهالی خوب روستاهای ابراهیم آباد و چشمه، استاندار، فرماندار و دیگر مسئولان و همچنین مردم خوب استان مرکزی، کسبه محترم بازار شوش، اهالی محله‌های سادات و بلوار ابوذر تهران و همه آشنایان و اقوام و بزرگوارانی که تنهای مان نگذاشتید.

آرزوی خانواده مهدوی‌کیا این است تا بتوانیم در روزهای شادی این همه محبت‌تان را جبران کنیم.

فرزند کوچک شما مردم بزرگ ایران

مهدی مهدوی کیا




موضوع مطلب :
پنج شنبه 92 فروردین 22 :: 2:51 عصر ::  نویسنده : صادق جاویدنیا

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام علی کاظمی دبیر سازمان لیگ برتر فوتبال ایران، هیأت رئیسه سازمان لیگ در جلسه روز سه‌شنبه خود، چهاردهم اردیبهشت را برای برگزاری فینال جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور انتخاب کرده استطبق برنامه سازمان لیگ، قرار شد پرسپولیس در روز بازی سپاهان با الغرافه قطر در دهم اردیبهشت ماه چهار روز قبل از مسابقه به مصاف تیم ملوان در چارچوب دیدارهای لیگ برتر برود. این برنامه در حالی اعلام شده است که پرسپولیس پس از بازی با ذوب آهن در 23 فروردین ماه هیچ مسابقه‌ای تا دیدار با ملوان ندارد. این مساله با اعتراض یحیی گل‌محمدی و سعید شیرینی روبرو شده است.سرمربی و سرپرست سرخپوشان به این مساله معترض هستند که فاصله 18 روزه تا بازی با ملوان منطقی نیست و با توجه به وجود این فرصت، این امکان برای سازمان لیگ وجود دارد که مسابقه را زودتر برگزار کند تا زمان تعطیلی، زیاد نباشد. آنها همچنین با توجه به نتیجه بازی قبلی دو تیم و حساسیت احتمالی این بازی برای ملوان بندر انزلی از احتمال پربرخورد شدن بازی و ادامه تبعات آن به فینال جام حذفی ابراز نگرانی می‌کنند.علی کاظمی در ارتباط با دلیل برگزاری مسابقه پرسپولیس با ملوان، چهار روز قبل از فینال جام حذفی با وجود امکان برگزاری زودتر آن گفت: با توجه به اینکه سپاهان در این روز بازی می‌کند، برنامه بازی پرسپولیس را هم بر اساس برنامه بازی سپاهان در نظر گرفتیم تا به همان میزان تحت فشار بازی‌ها باشند.




موضوع مطلب :
پنج شنبه 92 فروردین 22 :: 2:50 عصر ::  نویسنده : صادق جاویدنیا

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: پس از دریافت نظر کارشناسی در جلسه مشترک با پروین و گل‌محمدی نظر خود را درباره برنامه اعلام شده به سازمان لیگ اعلام می‌کنیم.

محمد رویانیان پس از پایان جلسه با علی کاظمی دبیر سازمان لیگ، در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: درباره اینکه چرا پرسپولیس 18 روز استراحت دارد و پس از خروج از شرایط مسابقه به مصاف ملوان می‌رود تا به خاطر شرایط تیم سپاهان 4 روز قبل از فینال جام حذفی برابر ملوان بازی کند با دبیر محترم سازمان لیگ نشستی داشتیم و نظرات و دیدگاه‌های آنها را جویا شدیم. ایشان معتقد بودند فشار روی سپاهان زیاد است چرا که باید بازی‌های آسیایی خود را برگزار کند و شرایط یکسانی برای دو تیم در نظر گرفته شده است.

وی افزود: درباره نحوه برنامه‌ریزی دو مسابقه فینال جام حذفی و دیدار با ملوان نشستی با علی پروین و یحیی گل‌محمدی خواهیم داشت و نظرات سرمربی و مسئولان باشگاه را جویا می‌شویم و پس از آن این نظریه کارشناسی را به سازمان لیگ اعلام می‌کنیم تا مورد بررسی قرار بگیرد و جواب آن را به ما خواهند داد.

مدیر عامل پرسپولیس تصریح کرد: در نشستی که سه‌شنبه بیست و هفتم فروردین قرار است بین مسئولان سازمان لیگ برتر، پرسپولیس و سپاهان برگزار شود، مسائل را رو در رو و شفاف مطرح می‌کنیم. به هر حال سازمان لیگ به خاطر فشاری که روی سپاهان است، بازی ما با ملوان را چهار روز قبل از فینال جام حذفی در نظر گرفته تا شرایط یکسان باشد اما دیدگاه کادر فنی پرسپولیس این است که تیم ما در استراحت 18 روزه، از شرایط مسابقه خارج می‌شود و نباید اجباری باشد که بازی پرسپولیس و ملوان 18 روز پس از بازی با ذوب آهن انجام شود چرا که امکان برگزاری این مسابقه در زمان زودتر از دهم اردیبهشت وجود دارد. ما نظر کادر فنی را دریافت کرده و آن را به سازمان لیگ اعلام می‌کنیم تا نسبت به آن تصمیم‌گیری شود و در صورت امکان، راهکارهای مناسبی در نظر گرفته شده تا به سود هر دو تیم فینالیست باشد.

رویانیان در ادامه درباره ماجرای فینال جام حذفی گفت: سپاهان یک نظری دارد، پرسپولیس نظری دیگر و سازمان لیگ می‌خواهد تصمیم بگیرد که از سوی هیچیک از دو طرف زیر سوال نرود. من فکر می‌کنم در جلسه روز سه‌شنبه و گفتگوی مستقیم بین مسئولان سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس و سپاهان، مسائل شفاف شود و مشکلات قابل حل باشد.




موضوع مطلب :
<   1   2   3   4   5   >>   >   
درباره وبلاگ


لوگو


آمار وبلاگ

بازدید امروز: 37
بازدید دیروز: 12
کل بازدیدها: 135501