سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پرسپولیس
جمعه 92 مرداد 11 :: 5:9 عصر ::  نویسنده : صادق جاویدنیا

نماینده باشگاه آث‌میلان ایتالیا برای انجام مذاکرات نهایی در حضور ستارگان میلان در ایران برای یک بازی دوستانه امشب وارد ایران می‌شود.

پس از آنکه مسئولان وزارت ورزش و جوانان با ادامه فعالیت محمد رویانیان به عنوان مدیرعامل در پرسپولی موافقت کرد، وی برای تداوم کارهای بین المللی‌اش انگیزه مضاعفی یافت و به رایزنی های خود برای ادامه هماکری با باشگاه‌های بزرگ ادامه داد.

به گطارش فارس، پس از موافقت هامبورگی‌ها برای بازی با پرسپولیس در ایران، نماینده باشگاه آث‌میلان ایتالیا نیز قرار است امشب برای مذاکرات نهایی جهت عقد قرارداد برای آکادمی میلان با همکاری باشگاه پرسپولیس در ایران به تهران سفر خواهد کرد.

همچنین نماینده باشگاه میلان قرار است درباره حضور ستارگان آث‌میلان در ایران برای یک بازی دوستانه با محمد رویانیان دیدار کنند و در صورت توافق نهایی و تائید زمان مناسب حضور بزرگان میلان در ایران قطعیت پیدا کند.

نماینده باشگاه میلان امشب وارد ایران می‌شوند و فردا مذاکرات خود را با قرمزپوشان دنبال خواهند کرد.



موضوع مطلب :
جمعه 92 مرداد 11 :: 5:8 عصر ::  نویسنده : صادق جاویدنیا

مسئولان باشگاه هامبورگ شب گذشته در نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس موافقت خود را با حضور در ایران در ماه ژانویه اعلام کردند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس پس از حضور در آلمان و مذاکراتی با باشگاه هامبورگ خواستار حضور این تیم در ایران برای برگزاری یک بازی دوستانه که در آن بزرگان قرمز‌پوش مانند مهدی مهدوی‌کیا، کریم باقری و برخی بازیکنان دیگر که از دنیای فوتبال خداحافظی کرده‌اند اما برای آنها مراسمی در حد نامشان گرفته نشد دعوت کردند.

به گزارش فارس، در این بین مهدوی‌کیا نیز پس از حضور در آلمان با هامبورگی‌ها مذاکراتی داشت که بالاخره شب گذشته باشگاه هامبورگ در نامه‌ای رسمی به محمد رویانیان و باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که حاضر است در ماه ژانویه سفری به تهران برای انجام بازی دوستانه با پرسپولیس داشته باشد.

در این نامه مسئولان باشگاه هامبورگ نوشته‌اند: ما برای باشگاه بزرگ و پرطرفدار پرسپولیس ارزش زیادی قائل هستیم و امیدواریم با توجه به اینکه در حال برنامه‌ریزی هستیم جواب ما را زودتر بدهید.

همچنین هامبورگی‌ها به پرسپولیسی‌ها اعلام کردند که سال آینده در تورنمنت باشگاه هامبورگ این تیم نیز قطعا دعوت خواهد شد.

مسئولان هامبورگ در نامه خود برای سفر به تهران، محل اقامت، هزینه‌های سفرشان، ترانسفر و برخی برنامه‌های را خواستار شدند تا به صورت دقیق به آنها اعلام شود.

گفتنی است هامبورگی‌ها تاکید زیادی داشتند که سریع‌تر نظرات باشگاه پرسپولیس به آنها اعلام شود و برنامه‌ریزی خود را برای ماه ژانویه داشته باشند.

در این دیدار قرار است مهدوی‌کیا، باقری و چند بازیکن بزرگ پرسپولیس به صورت نمادین از دنیای فوتبال خداحافظی کنند.




موضوع مطلب :
جمعه 92 مرداد 11 :: 5:7 عصر ::  نویسنده : صادق جاویدنیا

محمد رویانیان می‌گوید از ابتدای فصل یک ریال هم به پرسپولیس کمک نشده و اعضای دولت در همین روزهای پایانی هم می توانند بعضی کارها را پیش بیاندازند.

رویانیان درباره آخرین وضعیت انتقال خلعتبری به پرسپولیس گفت: فعلا دولت در حال تغییر و تحول است. در تلاش هستیم که پول رضایتنامه خلعتبری را فراهم کنیم. از دولت می‌خواهیم که برای این کار به ما قولی بدهد و بر اساس آن قول بنشینیم و با هم صحبت کنیم. البته خلعتبری هم خودش باید بخواهد و برای جدا شدن از عجمان تلاش کند و من بعید می‌دانم که با این وضعیت او بتواند رضایت نامه‌اش را بگیرد.

به نقل از ایسنا، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان این که در فصل جدید یک ریال هم از وزارت ورزش به ما کمک نشده، گفت: فصل قبل به ما دو نیم میلیارد پول دادند که به اندازه قیمت سه بازیکن است، اما ما باید 25 بازیکن بگیریم. امسال یک ریال هم به ما داده نشده است. البته به استقلال در ابتدای فصل مقداری کمک کردند. ضمن این که نه تنها به ما پولی ندادند، بلکه جریان رفتن ما هم امیدهای ما را ناامید کرد و باعث شد در چند قرارداد ضربه بخوریم. تنها راه حل این است که منتظر دولت بعدی بمانیم. دولت جدید یکشنبه روی کار می‌آید و امیدواریم هر چه زودتر تکلیف همه چیز مشخص شود. همان طور که گفتم یک ریال هم نگرفته‌ایم و فقط بخش خصوصی کمک کوچکی به ما کرد که بعدا به هواداران اعلام می‌کنم این کمک از سوی چه کسی انجام شد.

رویانیان با اشاره به این که دولت نباید به رفتن خود فکر کند، گفت: ما نباید منتظر باشیم که مهلت‌مان تمام شود و یک نفر دیگر روی کار بیاید. من اگر جای عباسی بودم، بدون این که منتظر پایان دولت باشم تا یک نفر را به جای من بگذارند، تکلیف را روشن می‌کردم. به هر حال دولت جدید هم مستقر می‌شود و این دولت و‌ آن دولت ندارد. ما همه سرباز این مملکت هستیم. اگر یک ساعت به ماموریتمان مانده باشد هم باید کارمان را دنبال کنیم. من از عباسی انتظار دارم در موضوع خلعتبری به ما کمک کند.

وی درباره پیشنهادهای خود برای حل مسائل مالی پرسپولیس و استقلال در دولت جدید، گفت: من سه پیشنهاد صریح و سهل الوصول دارم که می‌تواند در روز اول دولت روحانی هم اجرایی شود. حتی می توانست پنجشنبه گذشته در دولت احمدی نژاد انجام شود، اما متاسفم که به جای این که کار مملکت را بچرخانیم منتظریم این دولت برود و دولت جدید بیاید. دولت جدید می‌تواند بدون این که پولی به دو باشگاه سرخابی بدهد، با یک کار کوچک مشکلات مالی آنها را حل کند.

رویانیان با اشاره به یکی از پیشنهادهای خود، گفت: من قبلا به ضرغامی گفته‌ام و باز هم می گویم که کلید یکی از مشکلات سرخابی‌ها دست اوست. پیشنهادی که من به صدا و سیما داده‌ام ربطی به حق پخش ندارد و با یک کار خیلی ساده بدون این که پولی از سوی صدا و سیما هزینه شود می‌توان به پرسپولیس و استقلال کمک کرد.



موضوع مطلب :

مدیران عامل دو باشگاه بزرگ و پرطرفدار پرسپولیس و استقلال با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان لیگ، درباره نادیده گرفته شدن حق واقعی این دو باشگاه مردمی درباره تبلیغات دور زمین، حق پخش تلویزیونی و بلیت فروشی خواستار تجدید نظر و رسیدگی مجدد به درخواست قانونی خود را داشتند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در بیانیه مشترک محمد رویانیان و علی فتح‌اله‌زاده خطاب به مهدی تاج که در اختیار روابط عمومی باشگاه پرسپولیس قرار گرفت چنین آمده است:

ریاست محترم سازمان لیگ فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

احتراما به استحضار می‌رساند مهمترین شاخص‌های حرفه‌ای‌سازی باشگاه‌های فوتبال بر اساس مقررات و قوانین فیفا مساله فروش بلیت و استفاده از تبلیغات و حق پخش تلویزیونی است در حالی که علی رغم تلاش های صورت گرفته فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ این حقوق اولیه به باشگاه‌ها ایفاد نگردیده و مسلما این روند مانع اخذ مجوز حرفه‌ای توسط باشگاه‌ها بویژه پرسپولیس و استقلال از AFCو فیفا خواهد بود.

علیهذا بدینوسیله درخواست جدی خود را در خصوص موارد ذیل اعلام می‌نماییم. خواهشمند است پیگیری موثر تا حصول نتیجه را در دستور کار خود قرار دهید:

الف) در مورد تبلیغات دور زمین ورزشگاه‌ها بویژه ورزشگاه آزادی که در عمل و به حق متعلق به دو باشگاه میلیونی پایتخت یعنی پرسپولیس و استقلال است مسلما حقوق این دو باشگاه نادیده گرفته شده زیرا عقد قرارداد سه ساله با یک رقم تقریبا ثابت و ناچیز علی رغم افزایش چند برابری نرخ‌ها و شاخص اقتصادی روا نبوده و حقوق باشگاه ها را تضییع نموده است. علیهذا خواهشمند است نسبت به اصلاح قرارداد یا عقد متمم آن اقدام نمایند.

ب) در مورد حق پخش تلویزیونی با احترام فراوان به سازمان صدا و سیما باید عرض شود؛ به نظر ما در حال حاضر فقط 10 درصد حق پخش واقعی به فدراسیون و به باشگاه ها تعلق می‌گیرد هر چند این امر در ایران اسلامی هنوز شفاف نشده و باور لازم وجود ندارد. لکن عقد قرارداد سه ساله آن هم با مبلغ اندک، جفا در حق باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال است که امید می‌رود این موضوع نیز با جدیت، پیگیری شود. ما مدیران عامل دو باشگاه بزرگ پرسپولیس و استقلال آمادگی همکاری در این خصوص را داریم.

ج) در مورد فروش بلیت نیز اکیدا خواستار واگذاری اختیار بلیت فروشی به باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال هستیم تا از این حقوق نیز محروم نشویم هر چند در صورت ایجاد هماهنگی‌های فنی، شرکت مورد نظر سازمان لیگ می‌تواند پروژه را اجرا کند. بی شک بدون ارتباط سیستمی و هماهنگی لازم این امر نیز محقق نخواهد شد.

در پایان ضمن تشکر از مساعی آن برادر گرانقدر و آرزوی موفقیت، انتظار داریم حقوق باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال که مردمی‌ترین و پرطرفدارترین باشگاه‌های تهران و ایران هستند به درستی احقاق گردد.

با تشکر

محمد رویانیان (مدیر عامل باشگاه پرسپولیس) - علی فتح‌اله‌زاده (مدیر عامل باشگاه استقلال)




موضوع مطلب :

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مطمئنا بازی سختی در پیش داریم. سعی می‌کنیم اگر خدا بخواهد بازی خوبی به نمایش بگذاریم. به خوبی تمرین کرده‌ایم. بازی‌های دوستانه خوبی داشتیم و در چند روز اخیر هم تا جایی که می‌توانستیم روی کارهای تاکتیکی تمرکز کرده‌ایم.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی دایی در کنفرانس پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی از هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: فردا اولین بازی دو تیم در لیگ است و از اهمیت خاصی برخوردار است. تراکتورسازی تیم خوبی است، بویژه با بازیکنانی که جذب کرده و مربی بزرگی که دارد آن‌ها حریف سختی خواهند بود اما ما مصمم هستیم که لیگ را خوب شروع کنیم.

وی افزود: تقریبا اکثر کسانی که روی آن‌ها نظر داشتیم جذب شدند به غیر از دو، سه نفر که آن‌ها به دلایلی حضورشان در پرسپولیس میسر نشد. تیم خوبی بسته‌ایم و من شخصا خیلی به آینده امیدوارم. از هواداران می‌خواهم که تا دقیقه 90 ما را حتما حمایت کنند و پشت سر ما باشند. همراهی آن‌ها باعث می‌شود که کم و کاستی ما پوشیده شود.

سرمربی پرسپولیس درباره آمادگی تیمش از لحاظ بدنی گفت: ما با برنامه در کارهای بدنی پیش رفته‌ایم و از این نظر به هیچ عنوان مشکلی نداریم. مشکل ما فقط این بود که در آغاز کار بعضی از بازیکنان را در اختیار نداشتیم و یکی، دو نفر از آ‌ن‌ها هم دیر به ما اضافه شدند و هنوز آمادگی مطلوب را ندارند که سعی می‌کنیم آن‌ها را به سطح بقیه برسانیم.

علی دایی در پاسخ به این سوال که آیا دوست داشتید بازی اول فصل‌تان با تراکتور نباشد، گفت: برای ما فرقی نمی‌کند. ما دوست داشتیم بازی اول‌مان دیداری راحت‌تر باشد اما باز هم تفاوتی نمی‌کند و کاملا آماده این بازی هستیم.

سرمربی قرمزپوشان درباره آخرین وضعیت مذاکره پرسپولیس با خلعتبری تصریح کرد: باشگاه، پیگیر وضعیت این بازیکن است. متاسفانه محمدرضا با تیم اماراتی قرارداد بسته و اگر بتوانیم رضایت‌نامه او را بگیریم حتما در خدمتش خواهیم بود. من خلعتبری را خیلی دوست دارم و فوتبالش هم به همه ثابت شده است.




موضوع مطلب :
دوشنبه 92 تیر 31 :: 2:1 عصر ::  نویسنده : صادق جاویدنیا

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، اسپانسر خود برای فصل جدید رقابت‌ها را شناخت و این همکاری یکشنبه شب در پی امضای قرارداد بین مدیران عامل باشگاه پرسپولیس و بانک گردشگری در مراسمی اعلام شد.

محمد رویانیان در پی انعقاد این قرارداد به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: برای درآمدزایی در فوتبال راه‌های گوناگونی تعریف شده است که یکی از مهمترین آنها جذب اسپانسر و تبلیغات روی پیراهن است. فیفا این راهکار را حق باشگاه‌ها دانسته و ما بر این اساس طی دو سال گذشته برنامه‌ریزی ویژه‌ای روی این مساله داشته‌ایم.

وی ادامه داد: ما می‌توانیم 20 تا 25 درصد نیازهای مالی را از این طریق تامین کنیم و در این دو سال درآمد خوبی از محل تبلیغات روی پیراهن داشتیم. برای فصل جدید هم طی هفته‌های اخیر مذاکرات خوبی را با مدیران بانک گردشگری و مسوولان اجرایی و مالی گروه گردشگری ایران داشتیم که در نهایت منجر به عقد قرارداد همکاری شد و در این ارتباط شب گذشته مراسمی از سوی اسپانسر برگزار شد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: بر اساس این همکاری نام و نشان بانک گردشگری تا پایان فصل بر رو و پشت پیراهن تیم پرسپولیس درج خواهد شد و البته قصد نداریم همکاری‌ها را در این سطح متوقف کنیم.

این اولین گام برای همکاری بود و برنامه‌هایی داریم که فعالیت‌ها را در بخش‌های دیگر مانند فعالیت‌های تجاری توسعه بدهیم و مشارکت داشته باشیم.

وی تصریح کرد: از آقایان مهندس جهانگیری رئیس گروه گردشگری ایران و علی اصغر سفری مدیر عامل بانک گردشگری به جهت تلاش‌هایی که در جهت انجام این همکاری دو طرفه داشتند تشکر می‌کنم. در آینده می‌توانیم در حوزه‌های مختلف شاهد مشارکت دو جانبه باشیم بویژه که بانک گردشگری از مجموعه هلدینگ قدرتمندی برخوردار است و در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کند.

محمد رویانیان درباره رقم قرارداد گفت: می‌توانم بگویم توافق مطلوبی انجام شده است که حدود 25 درصد هزینه‌های باشگاه برای فصل جاری را پوشش خواهد داد.




موضوع مطلب :

پس از مطرح شدن اسم کامبوزیا به عنوان مدیر عامل پرسپولیس و مصاحبه این شخص بر علیه دایی خیلی از اهالی فوتبال بر علیه رییس فدراسیون شطرنج موضع گرفتند.



تا جایی که فنونی زاده بازیکن سابق استقلال و تیم ملی که اتفاقاً در تیم ملی همبازی دایی بوده با خبرنگار ورزش 3 تماس گرفتند و حرفهایی را پیرامون صحبت های کامبوزیا مطرح کردند.

صحبتهای جنجالی و بحث برانگیز فنونی زاده را در اینجا بخوانید:

من وقتی صحبتهای این آقا را در یکی از روزنامه ها دیدم از عصبانیت نمی دانستم چه کار کنم. حرفهای این آقا برایم خنده دار بود. این آدمی که حتی فامیلش را به درستی نمی دانم و 2سال طول می کشد تا فامیلش را یاد گرفت. باید به این شخص که مدعی مدیریت پرسپولیس بوده است بگویم آقای شطرنج علی دایی اسطوره این فوتبال است. تو کجای این فوتبال بودی حتی در ورزش هم یک رشته کم طرفدار را در اختیار داشتی که در آن هم افتضاح به بار آوردی و من نمی خواهم بازش کنم. تو چطور به خودت اجازه دادی بر علیه دایی حرف بزنی..

تو آدم کوچک می خواستی با این مصاحبه در مورد آدم بزرگی مثل دایی در فامیلت مطرح بشوی... در آن جاهایی که علی دایی روی صندلی می نشیند و نظر می دهد حتی پایه های صندلی اش را هم نمی دهند تو نگه داری.. آن جاهایی که در کرسی های جهانی دایی حق رای دارد به تو ویزا هم نمی دهند..

فنونی زاده که خیلی عصبانی بود در ادامه گفت: امیدوارم با تو چشم تو چشم نشوم و تو را نبینم چون قطعاً اتفاقات بدی می افتد. یکی نیست بگوید چرا مصاحبه مردی مثل تورا باید چاپ کنند این واقعاً فاجعه است. فاتحه این ورزش را باید خواند که به تو پست داده اند. همین امروز بهتر است ساکت را جمع کنی و بری دنبال شطرنج بازی کردنت. از این ورزش برو آقای کامبوزیا!

من به عنوان یک استقلالی که با دایی در تیم ملی همبازی بودم خیلی ناراحت شدم. آخر تو چه می گویی تو که در عمرت حتی در کودکی تو محل هم در فوتبال تو را بازی نمی دادند. حرفهایت خنده دار است تو حق نداری برای گنده شدن بر علیه یک آدم بزرگ حرف بزنی تا مطرح شوی..

فنونی زاده در پایان گفت:

از علی دایی عاجزانه خواهش می کنم جواب این آقا را ندهد چرا که گنده می شود. امیدوارم اهالی رسانه و مطبوعات نگذارند آدمی مثل این آقا بر علیه اسطوره این ورزش و فوتبال حرف بزند.





موضوع مطلب :
<   1   2   3   4   5   >>   >   
درباره وبلاگ


لوگو


آمار وبلاگ

بازدید امروز: 31
بازدید دیروز: 12
کل بازدیدها: 135495